Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos GERTZ NYBORG ApS

 

Generelle oplysninger

GERTZ NYBORG ApS
Kongegade 16
5800 Nyborg

CVR nr.: 34083398

Telefon: 65310096
Email: info@gertznyborg.dk

 

Priser

Hos GERTZ NYBORG ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

 

Betaling

GERTZ NYBORG ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro & MobilePay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen er udleveret/leveret. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og inkl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

 

Afhentning og levering

Afhentning af varer

GERTZ NYBORG ApS tilbyder alle kunder afhentning af ordrer i bageriet på Kongegade 16, 5800 Nyborg.

Der udleveres varer alle ugens dage og weekend indenfor butikkens åbningstider.
I forbindelse med ordreafgivelse vælges ønsket afhentningstidspunkt.

Ordren aflægges senest midnat til afhentning dagen efter.

 

Levering af varer

GERTZ NYBORG ApS tilbyder levering indenfor postnummer 5800 Nyborg.

 

  • Levering er gratis for køb over 200 kr.
  • Levering koster 50 kr./ordre for køb under 200 kr.

 

Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen.

Der leveres varer alle ugens hverdage og weekend på to forskellige tidspunkter – hhv. morgentur i tidsrummet 8.00-9.00 og middagstur i tidsrummet 10.30-12.00.
OBS! Levering vil finde sted indenfor tidsrummet, og ruten planlægges efter ordrerne, så vi kan ikke garantere levering på ét bestemt tidspunkt indenfor tidsrummet.

I forbindelse med ordreafgivelse vælges der, om der ønskes levering ifm. morgenturen eller middagsturen.

Ordren aflægges senest midnat til levering dagen efter.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

 

Reklamationsret

Der gives reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for almindelige fejl og mangler I produkterne. Du kan få pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering og opbevaring af produktet. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen, og reklamtionsretten gælder kun I den holdbarhedsperiode, der er gældende for det konkrete produkt.

 

Ved reklamationer kontaktes:

GERTZ NYBORG ApS
Kongegade 16
5800 Nyborg

Telefon: 65310096
Email: info@gertznyborg.dk

 

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr., så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

 

Fortrydelsesret

Der er IKKE fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven på bagerprodukter eller andre varer regnet fra tidspunktet for bekræftelse af bestillingen. Enhver ordre går direkte til produktion og anses derfor som værende påbegyndt efter ordrebekræftelsen er afsendt.

 

Når først bestillingen er godkendt og afsluttet kan der ikke gøres brug af fortrydelsesret. Men skulle du mod forventning være nødt til at annullere din ordre kan du altid forsøge at kontakte butikken, så vil vi efterstræbe at finde en god løsning.

 

Returnering

Det er ikke muligt at returnere købte varer.

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

 

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mailadresse
  • Oplysning om hvad du har købt

 

Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for GERTZ NYBORG ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: https://www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@gertznyborg.dk

0
    0
    Kurv
    Din kurv er tomGå til shop